Czym jest wizytówka?

Wizytówka to zwykle mała papierowa kartka zawierająca podstawowe informacje kontaktowe przedsiębiorstwa i pracujących w nim osób. Najbardziej potrzebne i najczęściej używane są podczas kontaktów biznesowych. Za pośrednictwem wizytówki wręczamy informacje kontaktowe niezbędne biznesowo. Wizytówki pełnią nie tylko funkcje informacyjne, o tym jakie inne infomacje przekazujemy za ich pomocą przeczytasz w dalszej części artykułu…

Jakie informacje znajdziemy na wizytówce?

Najczęściej umieszczane na wizytówce informacje to: nazwa firmy, imię i nazwisko oraz pełniona w przedsiębiorstwie funkcja, numer kontaktowy, adres e-mail, czy strona internetowa. Coraz częściej na wizytówkach możemy spotkać również kod Qr, który zawiera odnośnik do wskazanej przez właściciela wizytówki storny, może być to profil w mediach społecznościowych lub strona internetowa przedsiębiorstwa. 

Kiedy wizytówki są potrzebne?

Z pewnością niezbędna będzie podczas wielu spotkań biznesowych. Wymiana wizytówek jest szybkim sposobem na nawiązanie kontaktów. Podczas pierwszych spotkań z potencjalnymi klientami, targów branżowych, konferencji czy warsztatów.

Pozostawienie wizytówki zwiększa szanse na uzyskanie kontaktu.

Jakie funkcje pełnią wizytówki?

Informacyjną – przedstawia podstawowe informacje kontaktowe.
Reprezentacyjną – ukazuje firmę lub osobę w profesjonalny sposób. Dzięki zastosowaniu spójnej szaty graficznej oraz dodaniu haseł marketingowych buduje wizerunek marki.
Networkingową – pomaga podczas nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych. Szczególnie podczas targów, spotkań i konferencji branżowych.
Marketingową – dzięki zawarciu krótkiej informacji na temat oferty, produktów, czy usług firmy mamy szansę na przyciągnięcie potencjalnych klientów.

Podsumowując wizytówki pełnią wieloaspektową rolę, obejmującą informowanie, reprezentowanie, nawiązywanie kontaktów, wspomaganie marketingu oraz budowanie wizerunku firmy.

 

Wygląd wizytówek – jakie mam opcje?

Dobrze zaprojektowana i starannie wykonana wizytówka pełni rolę informacyjną i  reprezentacyjną. Wybór dobrej jakości papieru, dodatkowych uszlachetnień lub złoceń prezentuje nas oraz naszą firmę w określony sposób. Opcji jest wiele, więc postaramy się przybliżyć jak to może wyglądać.

Wymiary – standardowe wymiary w Europie to 85x55mm. Taka wielkości jest zbliżona do kart kreytowych, bez problemu mieści się w portfelu.
Rodzaje papieru
Uszlachetnienia – laminowanie, czyli pokrycie papieru cienką warstwą tworzywa sztucznego, w tym przypadku folii. Dzięki tej metodzie uzyskujemy większą trwałość wizytówki zabezpieczając papieru przed działaniami warunków zewnętrzynch takich jak wycieranie się, brudzenie, moczenie. Metoda laminacji pozwala również na uzyskanie różnych wariantów wykończenia, np. mat, błysk czy folia soft.
Tłoczenie to kolejna z metod wykorzystywana podczas zdobienia wizytówek. Możliwe warianty to hot-stamping polegający na nałożeniu metalicznej folii na wybrane elementy wizytówki. Nadaje błyszczący, metaliczny wygląd. Lakierowanie UV punktowe polega na nałożeniu lakieru na określone części wizytówki. Pozwala na uzyskanie delikatnie wypukłego, błyszczącego efektu najczęściej używane na kluczowe elementy wizytówki np. logo. Krawędziowanie, czyli malowanie krawędzi wizytówki na wybrany kolor. Taki zabieg dodaje unikalnego wyglądu. 

Skontaktuj się z nami.

📞 662-561-069
📧